• aash.vov.ir@gmail.com
  • امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403
641 بازدید
(کل 34 توسط 8 نفر)

سلام وقت بخیر

با توجه به این که در سرویس دهنده ی قبلی مدت هاست که خبری از روزرسانی نیست، تصمیم بر این شد که این جا ادامه فعالیت وبلاگ خانواده برتر رو پیگیری کنیم.

امکاناتی که این جا داریم:

1 - عضویت به ساده ترین شکل ممکن

در قسمت آدرس ایمیل از عبارتی مثل asaas@sdsd.sdd استفاده کنید.

2 - امکان ارسال سوال توسط خود سوال کننده

3 - ارسال نظر بدون عضویت

4 - امکان ریپلای کردن نظرات

5 - امکان امتیاز دهی به نظرات

6 - داشتن پروفایل برای اعضاء

خانواده برتر

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش
عباس زارع
1403/02/21
کلام آخر
بله باید مراعات حال دوستانی که مشکلات امان آنها را بریده کرد اما اگه فرصتی برای بررسی و اصلاح متن های نظر دهنده ها هست آن را بهتر نیست برای پاسخی مناسب هزینه کنیم .
پاسخی که هم سوال کننده و هم نظر دهنده را با اشتباهاتشان روبرو کند
در زندگی در کوچه و خیابان مشکلات را نمی‌توان سانسور کرد و یا نادیده گرفت باید با آنها روبرو شویم اگر حیوانی وحشی ( مشکلات ) به شما حمله کرد آیا آن را سانسور میکنید ؟ بعد از آن چه می‌شود ؟! یا دست به عمل می‌زنید و خود را نجات می دهید ؟
اینجا دنبال چه هستید همدردی یا درمان ؟
اگر همدردی پس این درد را فقط به دیگرانی که لایق درد نیستند انتقال داده اید و آنها را نیز آزرده خاطر می کنید و هیچ خیری در آن نیست .
هانیه خوناب شفق پاسخ به عباس زارع
1403/02/21
نوشتید در زندگی در کوچه و در خیابان مشکلات را نمی توان سانسور کرد و یا نادیده گرفت باید با آنها روبرو شد ،! تا حدودی درسته اما میشه همه ی مشکلات رو حل کرد ؟شما پیش بچه تون هر فیلمی رو می بینید ؟مطمئنن نه چون تاثیر بد شاید بزاره زودی کنترل میره رو خاموشی ،اصلا ناف انسان رو با مشکلات بریدن ،ما انسان را در رنج آفریدیم ،یعنی انسان باید در مشکلات بیفته و رنج و مشققت بکشه تا زندگیش براش قابل تحمل بشه ،
باز کلام آخرتون و جمع بندی یه طرفه(اینجا دنبال چه هستید همدردی یا درمان؟)،من اینجا دنبال همدردی هستم نه نه درمان نه نه هر دوش نه نه هیچکدام
من برحسب موقعیت قرار می گیرم !!!شاید یه جا همدردی لازم باشه شاید درمان اگه از دستم بربیاد شاید صرفا وقت گذرونی شاید ...
خواستم بگم حق دارید و حق هم باید داد.موفق و موید باشید
عباس زارع پاسخ به هانیه خوناب شفق
1403/02/21
حرف های شما از نظر من کاملا قابل قبول است بله همه چیز این دنیا نسبی است نمی شود به موضعی پرداخت و عوامل اثر گذار بر موضوع رو نادیده گرفت
ریسک کردن با چه بهایی! ولی ریسک اگر ارزشش را داشته باشد باید به جان خرید ، تا بحال در مورد زیان گریز بودن ذات آدمی مطالعه و تحقیق کردید ؟
چرا فقط یک درصد از افراد جهان ثروت مند هستند ؟ چون ترس از زیان را مدیریت کردند . مگر می‌شود شناگر شد بدون اینکه ریسک غرق شدن را بجان خرید مگر می‌توان رانندگی کرد بدون اینکه ریسک تصادف را بجان خرید من خود هر روز برسر جان خود برای ادامه دادن به زندگی ریسک می کنم و برای همه ما چنیین است .
چرا از راه رفتن نمی ترسید در حالی که خطر افتادن و مرگ را دارد ؟! ریسک عضو جدای ناپذیر زندگی است .
هانیه خوناب شفق پاسخ به عباس زارع
1403/02/21
سلام
بله همون طور که گفتم اوامر شما متین
اما ،ما کی ریسک می کنیم؟زمانی که قبلا روش فکر شده و احتمالا درجه ریسک رو هم می دونیم ،همون مثال شما ،رانندگی ،همون شنا کردن
شما بدون نجات غریق شنا رو شروع کردید ؟نه مطمئنن یکی بوده در حال غرق شدن شما رو بکشه بیرون
رانندگی می کنید راهنمای شما در بیرون تابلوها ،بوق نزن خطر ریزش کوه
زمانی ریسک بدون فکر قبلی می کنید که تنها به مرگ فکر کنید !!!
این یعنی مثلا رو پلی ایستادین که زیرش آب است با چشم عمق آب رو بررسی می کنید و شنا هم بلد نیستید اتفاقا چیزی ازدست شما رها میشه، چیکار می کنید ؟خودتون و میندازین تو آب با این احتمال شاید پیداش کنید ؟ یا کسی که می تونه بپره تو آب و شنا کنه؟
راه رفتن رو مثال می زنید؟ راه رفتن هم قبلا روش فکر شده ،دیدین زیر ساختمانهای در حال ساخت چیزی شبیه تور زدن که چیزی پرت شد نیفته رو سر رهگذر یا تابلو در خیابانهایی که نشست کرده ،یا همه ی تابلوهای راهنمایی و رانندگی !
دوست عزیز ریسک نوع و درجه ش فرق داره ،یه دوستی می خوان عمل کنن چون اطلاعی ندارن اومده اینجا سوال کرده که ریسک نکنه جونش به خطر بیفته !
نمی دونم شغل شما چیه ،صد درصد هم خطرش رو میدونید و هم ایمنی شو ،
مگه نشنیدید اول ایمنی بعد کار !
منتها مرگ حتمی و قضا و قدر بحثش جداست !
یه وقتی موتور سیکلت سوارمیشیم میگن کلاه ایمنی بزارین تا در برخورد سر به زمین خطر ضربه مغزی کمتر بشه ،یه وقتی هم خدا ناکرده موتور درسته میره زیر چرخ کامیون! اونم باز هر دو سرنشین کامیون و موتور حواسشون باید باشه مگر بعضی پیش آمدها که تقدیره،

و اینکه میگید اگه ریسک ارزششو داشت باید به جان خرید !
و بعدش میگید در مورد زیان گریز پذیر بودن انسان رو مطالعه کردم یا نه،
حالا من کدوم و بگیرم ریسک کردن و یا زیان گریزبودن رو ؟هم ریسک کنم هم بگریزم 😉😄
من فعلا برم اونور جواب مهندس منطقی رو بدم برگردم فعلا
هانیه خوناب شفق
1403/02/20
به عباس زارع
سلام
من یه کاربری هستم که زیاد از جناب نجفی خواستم که در پیامهای من دقیق باشند و حتی شده دهها پیام و نظر ارسال کردم اما بعد پست شدن پشیمون شدم و تقاضا کردم حذف کنند ،عمده دلیل من برای حذف نظراتم برداشت متفاوت از نظراتم هست ، من چون فردی شدیدا احساسی هستم ، در نظر گذاشتن هم زیادی احساسی میشم و مطمئنا رو مخاطب من هم اثر میزاره ، و اینکه به این دلیل نظر میدم شاید یکی واقعا تنها یه نفر رو می خواد به حرفاش گوش بده ومن گوش شنوا میشم ،اما متاسفانه احساساتی میشم حتی با بیشتر پست ها من گریه کردم ،من بیشتر وقت آزادم رو به این وبلاگ و تنها با این نیت سر می زنم ،حتی بیشتر وقتا ناراحت میشم که مدیر اینجا چطوری کاربری مثل من رو دارن تحمل می کنن ،دوست عزیز حق دارید و باید حق داد به مدیریت اینجا، بارها و بارها خواستم از اینجا لفت بدم تا نخوام بیشتر از این
زحمت بدم اما تنها نیم روز دووم آوردم ، نمی تونم و نمی شه انگار اینجا طلسم شدم تنها فقط فقط بخاطر اینکه شاید کسی بخواد با یکی درد دل کنه ، من حتی انقدر احساسی میشم گاهی وقتها کلمات رو جا به جا می نویسم یا زیادی غلط املایی دارم ،فقط خواستم بگم حق دارید و حق باید داد ،

جناب نجفی بتونید حلال کنید واقعا دست خودم نیست که نیست
ممنون که خوندید
عباس زارع پاسخ به هانیه خوناب شفق
1403/02/21
امشب اعضای خانواده دور هم جمع شده بودیم نمی‌دانم چطور سر این بحث باز شد که بجای فرضیات باید با واقعیت ها زندگی را پیش برد یکی از خانم های میگفت آقایان باید اینگونه و آنگونه باشند و آقایان هم کم نمی آوردند جالب اینجا بود اینها همه انتظارت یک جانبه بود ( انتظار از ریشه کلمه نظر ) خوب نظر یک چیز است و واقعیت چیز دیگر تا بحال از دست والدین خود بر سر اینکه چهره ای زیبا و یا ثروت از آنها به ارث نبرده اید ناراحت شدید ؟ تا بحال به مادر خود گفته اید چرا با این مرد ازدواج کردید ؟
چرا مردان در پی زنان زیبا رو و زنان در پی مردان توانمند هستند ؟!
این ها فطری است در وجود آدمی نهاده شده تا نسل ها بهبود پیدا کنند ولی وقت دختر ان می‌گویید نباید زیبایی در اولویت های پسران جایگاهی داشته باشد و پسران می‌گویند نباید توانمندی و ثروت در نظر دختران مهم باشد اگه این دو مهم نباشد خود ما و بیشتر از آن نسل بعد از ما تاوان آن را خواهند داد اگر از ترس درد تغییر یکجا بمانیم چه می‌شود؟ یک درد دائمی خواهیم داشت
شما اگر جراحی کنید ممکن است عوارضی داشته باشد اگر نکید حتما عوارضی خواهید داشت
باید ریسک را به جان خرید چون جوجه پرونده‌ای که پرواز نمی داند و از درخت خود را به پایین رها می کند ترس را عاقلانه مدریت کنیم و به بجلو با چشمانی باز حرکت کنیم .
هانیه خوناب شفق پاسخ به عباس زارع
1403/02/21
واقعیت زندگی چیه لطفا چند مورد مثال بزنید تا من شما رو در یک چالش قرار بدم .اگه از میانه ی راه کم نیارید من تا اخر چالش با شما هستم
هانیه خوناب شفق پاسخ به عباس زارع
1403/02/21
تماما سوالات شما کلی هست، و اتفاقا فرضی ،
سوال شما چرا مردان دنبال زنان زیبا رو هستند؟
جواب من آیا همه ی مردان دنبال زیبایی هستن ،اصلا مگه زیبایی مطلق وجود داره ؟ زیبایی هم مثل بیشتر قضایا نسبی هست آیا به فرض یک زن زیبا در نگاه شما به همان اندازه زیبا در نگاه یک مرد دیگه س؟
اتفاقا عمده مشکل مدیر اینجا اینه که ایشون میگن کلی نباید چیزی رو مطرح کرد همون سوال شما دختران پی ثروت پسرانند ،مگه تا حالا دختری ندیدید با یه پسر ندار ازدواج کرده باشه؟
باز یه سوال دیگه شما اگه جراحی کنید یا نکنید عوارض داره !دوست من مگه همه ی جراحی ها شبیه به همه و ریسک آنها مثل همه ؟
نوشتید باید ریسک رو به جان خرید! ریسک به چه قیمت حتی به قیمت از دست دادن عقل یا به فرض جان
شما منطق و فطرت حیوانات رو با منطق و فطرت انسان جمع می بندید ،؟
در کل عرض کنم همه ی اوامرتون متین ، منتها تا حدی میشه یه مشکلی رو حل کرد ،اتفاقا یه مشکل رو میشه تبدیل به مشکل دیگه کرد مثلا میشه یه مشکل بزرگ رو کوچیک یا یه مشکل کوچیک رو گنده کرد ،مثال دندان آفت زده رو میشه از ریشه خارج کرد هم آفت ازبین میره هم دندان ،(تبدیل مشکل بزرگ به مشکل کوچیک)،
مثال شما در مورد حمله یه حیوون همون مشکلات !من در حد توان خودم میتونم مشکلی رو حل کنم آیا به فرض می تونم یه سنگ سی کیلویی رو بردارم ؟ نه اما شاید یک زن که توان بیشتری داره بتونه (شاید یک فرض)
اصلا زندگی چیزی جز فرضیات و احتمالات نیست ،
همین فرض کردناست که زندگی رو قابل تحمل کرده و پس وقتی چیزی رو میشه تغییر داد پس واقعیت نداره ، همون مثال جراحی شما ،
اگه دنبال چالش هستید من هستم با این احتمال اگه مدیریت ناراحت نشه ،(ببینید گفتم با احتمال اگه مدیر ناراحت نشن)ببینیدبه فرض شاید مدیر نخوان و یا شاید استقبال کنن ، واقعیت ؟!؟!؟!خود مدیر هم نمی دونن استقبال کنن یا منتفی چرا؟اولا هنوز چالش شروع نشده و از روندش مطلع نیستن ،اما شاید در حین چالش خواستن کات کنن چون احتمال به هم ریختگی اینجا وجود داره شاید خوششون اومد گفتن تا ماهها ادامه بدید ،متوجهین ؟؟
پس همه ی زندگی رو احتمالات هست
ممنون که خوندید
عباس زارع
1403/02/20
البته بی انصافی هست که خوبی هارو نادیده گرفت خودم شخصا از این سایت خیلی بهرمند شدم الان حدود ۵ سال هست به سایت سرمیزنم و راهکارها رو از نظرات بقیه مخاطبان استخراج و در زندگیم استفاده می کنم واقعا باید از امثال مدیران این سایت به تمام معنا تقدیر بشه این افراد ناجیان واقعی بشریت هستند . امثال من نوعی هم فقط دوست داریم کمی در اینکار کمک کنیم .
حقایق بعضی وقت ها بی حجاب خیلی زشت و تلخ هستند شاید به نظر خیلی ها باید از چهر برخی حقایق نقاب رو برنداشت تا روان افراد آسیب نبیند ولی وقتی حقایق نادیده گرفته بشوند مجال پیدا می کنند از پشت نقاب ضربشون رو وارد کنند پس نباید سانسور رو به هر دلیلی راه کار دونست مشکل جوامعی که به تباهی کشیده میشند اینکه نمی دونند دارند اشتباه می کنند مگه هدف این سایت این نیست که ما متوجه اشتباهاتمان بشویم ؟
من خودم شخصا نظرم را بر فرض حقیقت بودن قرار نمیدم فقط فکر میکنم بهترین نظر این است تا وقتی که نظری بهتر جایگاهش را تصرف کند .
به نظر من : حقیقت ناب از دسترس بشر خارج است ، ما بشریت همیشه برپایه فرضیات و نظرات زندگی کردیم و مردیم نظراتی که بوسیله بازخوردها در طول سالیان تغییر مسیر های مکرر دادند .
( نابود کننده رویا ها دروغین ) مگه این شعار سایت نبود .
سانسور : نه ... بازخورد : بله
پاسخ : سلام، وقت شما بخیر
باهاتون موافقم. منتهی یه اگر داره
یه کلاس درس رو در نظر بگیرید که معلم توانایی داره، یه گردهمایی با حضور کارشناس، یه جمع خودمانی با حضور یه بزرگ تر آگاه و ...
در این شرایط میشه گفت سانسور نباید انجام بشه، چون در چنین جلساتی شبهه یا نظرات مطرح و پاسخ داده میشه.
اما این جا چنین شرایطی وجود نداره.
بنده میام مطالبی رو می خونم و ممکنه دیگه به اون پست سر نزنم
اگه اون مطلب، اشتباه، گمراه کننده و ... باشه تاثیرش رو روی بنده میذاره و اصطلاح اون ممکنه زمان بر و احتمالا بعد از وارد شدن خسارت اتفاق بیفته.

فارغ از این موضوع، پای قانون هم وسط هست، بنده مجاز نیستم مطالبی که به جامعه آسیب می زنه رو منتشر کنم.
موفق باشید ان شاء الله
FaAh پاسخ به عباس زارع
1403/02/22
سلام
فکر کنم شما از اعضای قدیمی وبلاگ هستین و مطمئنا بهتر از من از این وبلاگ شناخت دارین.
ولی منم واقعا به مدیر این وبلاگ حق میدم در مورد سانسور.
چون مثلا من میام یه جوابی می‌نویسم با توجه به برداشت خودم ولی فردی که مسئولیت اینجا رو به عهده داره در واقع مسئول اثری که اون متن من روی خواننده می‌ذاره هست . چون ایشون مسیولیت بیشتری دارن.
حتی تو یه کلاس استاد هم یه سری قوانین داره تا نظم کلاس بهم نخوره. و سانسور در اینجا به این معنی نیست که نذارن حرف من گفته بشه یا آزادی اظهار نظر نداشته باشم فقط من باید سعی کنم قوانین سایت رو رعایت کنم. و اتفاقا این مورد بنظر من خوبه چون هم یه تمرینی میشه برای خودم که از جملات پخته تری استفاده کنم و هم قانون مند تر میشم . البته خدایی نکرده قصد جسارت ندارم و مطمئنا این انتقاد شما برای بهتر کردن این وبلاگ هست . فقط خواستم نظر خودم رو در این مورد بگم.

موفق باشید.
سبحان ۸۳
1403/02/17
عباس زارع
1403/02/16
تو خانواده برتر قبلی سانسور های بی مورد باعث مرگ وبلاگ شد کلا یک محیط غیر قابل تحمل شده بود مثل صدا سیمای ایران که سانسورچی ها نشستن هرچی مغز معیوبشون رو تحریک بکنه از بیخ نابودش می‌کنند امید هست دیگه همچین اشتباهاتی از این دست تکرار نشه الان سال ۱۴۰۳ هست نه ۱۳۵۷
پاسخ : سلام وقت بخیر
چند نمونه از سانسورهای از نظر شما بی مورد رو بفرمائید
عباس زارع پاسخ به عباس زارع
1403/02/17
وقتی شخصی نظرش رو طبق درخواست سوال کننده اعلام میکنه و وقت میگذاره تا نظرش رو بگه حداقل کاری که میشه کرد اینه که در صورتی که از کلمات رکیک استفاده نکرده باشند اون نظر بطور کامل به مخاطب برسه تا بازخورد ها دریافت بشه اگه قرار باشه نظارت بصورت شخصی مورد سانسور قرار بگیره دیگه چرا باید نظر داد الان من وقتم رو گذاشتم تا نظر بدم مطمعا بیکار نیستم و وقتم ارزشمند هست ولی ما انسان ها بدون بازخورد افکارمون نمیتونیم پیشرفت کنیم و این ارزشش رو داره که براش با ارزشترین داشتمون یعنی وقت رو بهش اختصاص بدیم
پاسخ : سلام، وقت شما بخیر، الان بنده می تونم بدون استفاده از کلمات رکیک، به شما توهین کنم، به شما تهمت بزنم، شخصیت شما رو زیر سوال ببرم، شما رو مسخره کنم، توصیه های خلاف شرع و عقل رو برای شما بنویسم و ...
موضوع دوم این که فقط شما بیننده پاسخی که به بهتون میدم نیستید، هر کسی که به صفحه مراجعه کنه می تونه اون رو ببینه.
آیا باید تهمت ها و توهین های بنده به شما منتشر بشه و در معرض دید همه قرار بگیره؟! اون هم با این استدلال که شما می خواید بازخورد بگیرید؟

۹۹ درصد سانسورها، مربوط به استفاده از کلمات رکیک نیست.
بلکه تقریبا مربوط به همین مواردی بود که عرض کردم.

موفق باشید
عباس زارع پاسخ به عباس زارع
1403/02/20
خوب چرا مثل خیلی از سایت ها که در گفتگو ها میشه امتیاز مثبت و منفی داد بجای لایک که فقط میزان مثبت بودن نظر مشخص هست میزان منفی بودن نظر هم مشخص بشود اکثر کسایی که به سایت مراجعه می‌کنند نظر دهنده و خواننده هستند نظر بدن و بازخوردش رو ببینند اکثریت در حدی نیستیم که برای زندگی مردم مسیر تعیین کنیم بیشتر برای یاد گیری به وبلاگ ها سر میزنیم در این بین افکارمون رو به اشتراک می‌گذاریم تا بازخوردها اون رو سیقل بدن . چه خوب چه بد چه درست چه غلط این بازخوردها هستن که بهترین مسیر رو برای همه ما می‌سازند. من اگه حرف اشتباهی بزنم تا بازخوردش رو نبینم متوجه اشتباهم نمیشم .
FaAh
1403/02/16
سلام مجدد آقای نجفی
وقتتون بخیر ممنونیم بابت زحماتتون. خیلی خوب شد که فعالیت رو مجدد شروع کردین.
اینجا هم خوب میشه ان شاا...
ولی من هنوزم نتونستم به اینجا عادت کنم اگه احیانا خواستین به سایت قبلی برگردین من طرفدارشم شکلک . ولی با این وجود بازم پیش قدم تو خواندن نظرات هستم و پیگیر.
ان شاا... که مجددا همه دوستان دور هم جمع میشن.
و یه سوال تو ارسال دو نظر برای یه پست محدودیت زمان وجود داره ؟
چون برای من نوشت باید پنج دقیقه بگذره
پاسخ : سلام وقت بخیر
بله، این محدودیت از جانب سرویس دهنده است.
مومن
1403/02/16
سلام و درود آقای نجفی عزیز از خطه سبز رودان
شما شروع کنید به پست گذاشتن مخاطبین خودشون خودکار میان همین پیج.اینجا خیلی بهتر از جای قبلیه
پاسخ : سلام وقت شما بخیر، ان شاء الله
حسین
1403/02/15
سلام بله ادامه بدین
fateme
1403/02/15
سلام فضای قبلی طراحیش خیلی خوب بود
اگه مثل اون بشه عالی میشه
علی
1403/02/15
سلام و خداقوت
خیلی خوب شد که بازهم خانواده برتر با امکانات بیشتر به فعالیتش ادامه میده

× پنل کاربری

قدرت گرفته از رزبلاگ - همه حقوق محفوظ است.