• aash.vov.ir@gmail.com
  • امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
111 بازدید
(کل 4 توسط 1 نفر)

سلام 

پسری ۲۶ ساله ام 

تصمیم داشتم بینی م رو عمل کنم البته برای زیبایی چون یه قوز ریز داره و کمی بزرگه که روی اعتماد به نفسم مقداری تاثیر گذاشته 

اطرافیان میگن بینی ت خوبه ولی خودم کمی روش حساسم 

پیش دکتر رفتم معاینه کرد گفت انحراف شدید بینی داری و نیاز به عمل که خودمم نمی‌دونستم انحراف داره بینیم 

البته شب ها خروپف می کنم تو خواب که ظاهراً مربوط به همون انحرافه 

 راستش من خیلی دو دلم بین عمل کردن و نکردن 

من چهره م خوبه و اگه عمل کنم بسیار زیبا می شم حتی خود دکتر گفت چهره ت تغییر قابل توجهی می‌کنه و بی عیب می شه اما ترسم از اینه که دیگران منم عملی خطاب کنن یا با دختری که آشنا می شم و بهش علاقه مند می شم خوشش نیاد که من بینیم رو عمل کردم 

از قضاوت دیگران می ترسم 

و مهمتر از این ها از این می ترسم بعد عمل پشیمون بشم و بدتر افسرده بشم دیگه هم کاریش نمیشه کرد 

 ممنونم اگه منو راهنمایی کنید اگه جای بنده بودید چه کار میکردید

خانواده برتر

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش
محمدعلی
1403/02/25
به خودت زمان بده شده چند سال . تو بلند مدت معلوم میشه به عمل نیاز داری یا نه .
FaAh
1403/02/18
سلام خوب واقعیتش اگه ناراحت نمیشین من به عنوان یه دختر در مورد پسری که عمل بینی انجام داده یه حس عجیبی دارم یعنی دیگه اقتدار اون فرد برام کلا می‌ریزه فرقی نمیکنه چقدر زیبا باشه اون آدم. بنظر من اقتدار یه مرد مهم تر از زیبایی اش هست اصلا لازم نیست پسر زیبا باشه، پسر باید با جذبه باشه. ولی خب دختر خانم های هم هستن که مشکلی با این عمل ها ندارن و شاید حتی خوبم باشه بنظرشون.
بعدم لازمه مگه شما به دختر خانم بگی که بینی ات رو عمل کردی مگه اینکه تا زمان ازدواجتون مراقبت‌های بعد عملش تموم نشده باشه هر چند عمل بینی طوری هست که تقریبا مراقبت بعد عملش طولانی مدت تره.

ولی خب اگه به عنوان یه پرستار بخوام بگم اگه دکتر گفته نیاز به عمل داره یعنی نیاز به عمل داره ولی اگه فقط یه دکتر این حرف رو زده به چند دکتر دیگه هم نشون بدین و فقط به یه دکتر اعتماد نکنید. چون عمل بینی زیادم راحت نیست و واقعا سخته مراقبتهای بعدش. و یه حادثه ممکنه منجر به عمل دوباره بشه. یکی از جراحای بینی اومده بود بخش ما اونجا می‌گفت اگه عمل بینی بخاطر سلامتی نباشه بخاطر زیبایی به هیچ عنوان به سمتش نرید حالا این آدم بیشتر پولش رو از این راه درمیاره.
بنظر منم اگه تاثیر جدی روی سلامتی تون نداره انجامش ندین ولی اگه خودتون به این نتیجه رسیدید که انجام بدین زیادم نگران نباشید دخترایی هم هستن که مشکلی باهاش ندارن. ولی من بازم میگم که اقتدار یه مرد مهم تر از زیبایی اش هست ( حتی بعضاً بین خانم ها این حرف هم گفته میشه که پسر زیبا برای آدم نمی‌مونه. در کل خانم ها به دنبال پسر زیبا برای زندگی نیستن) البته این نظر منه نظر بقیه شاید متفاوت باشه.
سبحان ۸۳
1403/02/17
وقتی میتونی راحت نفس بکشی چرا بری عمل؟
مهدی ح
1403/02/16
روی خودتون کار کنید، تا قضاوت دیگران براتون مهم نباشه. اگه به خدا ایمان داشته باشید و قبول داشته باشید که اون قدر متعال هست، دیگه براتون مهم نیست دیگران چه فکری می‌کنن، چون یکی دیگه حواسش هست
اعتماد به خداتون رو بیشتر کنید

× پنل کاربری

قدرت گرفته از رزبلاگ - همه حقوق محفوظ است.