• aash.vov.ir@gmail.com
  • امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403
552 بازدید
(کل 15 توسط 5 نفر)

سلام به همگی  دوستان  

اول از همه ممنونم از دوستانی که برام وقت میزارن و  نظراتشون میگن  و ممنون از  سازنده وبلاگ و اداره کننده 

از خودم بگم  :  دانشجوی یکی از رشته های تاپ دانشگاه تهران و 22 سالممه  تو تهران خوابگاهی هستم چون خانواده م در شهرستان و دور از من هستن 

مشکلی گه دارم:   دارم دیوونه میشم حالم اون قدر بده که نگو  

وسواس پرده بکارت گرفتم  شاید براتون عجیب باشه و خنده دار! ولی من تا الان  26 بار رفتم برای معاینه پرده بکارت 

و تو هر  بار دکتر گفته سالمه اتفاقی نیفتاده و پرده ت از نوع نیمه حلقوی هست و خونریزی کمی خواهی داشت خیلی کم 

نمیدونم چی میشه  که هز ماه یه بار بعد گذشت 30 روز این فکر مثل خوره میفته تو سرم که نکنه پرده بکارت م از دست دادم  نکنه اسیب دیده و متوجه نشدم  و تا نرم دکتر برای چکاب آروم نمیشم  

حتی شده گاهی نشستم کلی گریه کردم به خاطر این موضوع 

ارامش ذهن و روان م به هم ریخته  هزینه هایی که هر سری برای معاینه میدم هم که بماند 

کسی راه حلی داره چیکار باید بکنم؟ الانم دکتر نرفتم ولی بازم استرس  و ناراحتی این موضوع رهام نمیکنه حالم بده   

اصلا گیج شدم اون قدر سرچ کردم دیگه قاطی کردم واژن کجاست؟ ورودیش کجاست و پرده هایمن کجاست 

هر بار میرم دکتر میگه اتفاقی نیفتاده تا یه ماه 30 روز آرومم 30 روز بعد دوباره استرس میگیرم و این چرخه ادامه داره 

از طرفی خانواده سخت گیری دارم به نسبت پرده بکارت   

 تنها جایی که ب نظرم اومد دوستان  بتونن کمکم کنن اینجا بود  خواهش میکنم اگه نظری پیشنهادی دارید  یا مثلا فیلمی که  بتونم شناخت کافی داشته باشم حس میکنم یکی از دلایل استرس م اینه من شناخت واقعی نسبت به عضو تناسلی م ندارمم  یه سری جست و جوها کردم ولی خیلی متوجه نشدم  شایدم از اون نیست نمیدونم 

حالم بده حالم بده   کمکم کنید   راستی برام دعا کنید  لطفا

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش
Amin
1403/02/27
26 جلسه میرفتی روانشناس یا روانپزشک نتیجه بهتری میگرفتی
فاطی
1403/02/19
سلام
عزیزم حتما باید بری پیش روان شناس. ولی در کل اینو مطمین باش تا چیزی واردش نشه اتفاقی واسش نمیافته. من نوجوون که بودم دوچرخه سواری خیلی میکردم واسه همین همیشه استرس داشتم یوقت آسیب نبینه بخاطر فشاری که بهم میاد ولی هیچی نمیشد. شمام بجا این فکرای مسموم و جنسیت زده به موفقیت تحصیلی فکر کن و تمرکزت رو بذار روی درسات و آیندت. چیزی که از همه مهمتره شخصیتته نه یه .... بهش اهمیت نده ...
مهندس منطقی پاسخ به فاطی
1403/02/20
از جمله آخر کامنتتون ممکنه برداشت اشتباه بشه. یعنی ممکنه اینطور برداشت بشه که انسان می تونه هرکاری انجام بده و بکارت مهم نیست و مهم شخصیته!
در تکمیل حرفتون میگم:
شخصیت و جایگاه یک خانم همراه با حیا معنا پیدا میکنه. درسته سوال کننده به شکل افراطی حساسیت به خرج دادن ولی بکارت اصلا موضوع ناچیزی نیست!
FaAh پاسخ به مهندس منطقی
1403/02/20
سلام
فکر کنم ایشون برای کم کردن استرس نویسنده این حرف رو زدن.
به قول شما حیا و... برای همه یه ویژگی مثبت هست فرقی نمیکنه دختر باشه یا پسر.
درسته به قول شما بکارت مهمه ولی اگه یه پسری روابط متعدد داشته باشه میشه بپرسم یه دختر از کجا باید این مورد رو تشخیص بده؟
من اصلا دوست ندارم بحث رو جنسیتی کنم. ولی واقعا برام سوال پیش اومده.

و منم موافقم که شخصیت یه نفر خیلی مهم تر از موارد دیگه هست چون این چیزها با یه عمل ساده هم درست میشه یا هزار جور روش دیگه وجود داره که به بکارت آسیبی نرسه( از همه دوستان معذرت می‌خوام اگه بی پرده حرف میزنم)
حالا اینجا ممکنه یه نفر شخصیتش جور باشه و حتی یه ارتباط تلفنیش با یه پسر رو تو دوازده سالگی بیاد بگه و یه نفر دیگه شخصیتش جور نباشه و هزار جور کار کرده باشه و به بکارت هم آسیبی نرسیده باشه و هیچی هم نگه.
پس نتیجه میگیریم که شخصیت خیلی مهم تر از بکارت هست. البته نمیگم بکارت مهم نیست فقط میگم هزار جور روش وجود داره که بکارت حفظ میشه.
البته این نظر من بود
مهندس منطقی پاسخ به FaAh
1403/02/21
به این صحبت شما میگن سفسطه و ربط دادن چند موضوع به یکدیگر!
اولا که اینجا صحبت در مورد بکارت دختر بوده و من هم به همین دلیل در این مورد صحبت کردم. برای سنجش میزان روابط مردان هم راه های تشخیص رفتاری هست که فعلا در این مقال نمیگنجه.
من نگفتم مردها آزادن هرکاری بکنن. اما پیش برنده ی روابط و کسی که چراغ سبز یا قرمز به سطح و حدود رابطه میده دختر هست! برای همین لزوم حیا را بیشتر برای دختر میدونن. اون کسی هم که هزار جور کار کرده ولی به قول شما صرفا پرده بکارت را حفظ کرده از نظر من اصلا باکره نیست!!!
شما شخصیت را در چی می بینید؟ کسی که به هر شکلی باکره نیست و با عمل مثلا خودشو باکره می کنه با شخصیته؟ یا یک تدلیس گره؟
اگر لزوم داشتن حیا برای دختر ها بیش از آقایون مطرح نبود، چیزی به اسم بکارت هم برای دختر وجود نداشت. به همین دلیل گفته میشه دختران نقش تعیین کننده در روابط دارن.
خواهشا عمق مطلب را بگیرید و از حاشیه ها پرهیز گنید
FaAh پاسخ به مهندس منطقی
1403/02/21
سلام
خوب منم دارم میگم کسی که هر کاری کرده و فقط باکره هست شخصیتش جور نیست بخاطر همین میگم باکره بودن ملاک حیا نیست. شما خودتون دارین میگین چون دختر باید باحیاتر باشه باکره گی وجود داره. یعنی شرط حیا رو باکره گی میذارین
فاطی پاسخ به مهندس منطقی
1403/02/21
درسته منظور من این نیست که بکارت اصلا مهم نیست. و این همه حساسیت نشون دادن به همچین چیزی اصلا خوب نیست. ایشون بجای اینکه مدام به دکتر زنان مراجعه کنه باید پیش یک روانشناس میرفت ... حیا داشتن به این نیست که مدام چک کنی بکارتت سرجاشه یا نه.. تا وقتی کاری نکردی چرا باید حساس بشی.
میم
1403/02/17
ببخشید عذر میخوام عزیزم ولی اگه این وسواس بخاطر خودارضاییه بهتره اول اونو برطرف کنید ...
هانیه
1403/02/15
سلام
خوابگاهی ،دور از خانواده. هر ماه بعد گذشت سی روز ،
شما ممکنه تا حالا تجربه ی زندگی دور از خانواده رو نداشتین ؟درسته ،
وابستگی و اضطراب ناشی از دوری خانواده
و زندگی کنار غریبه ها در واقع ترس از آسیب دیدن از غریبه ها ،همگی ناشی از اضطرابه عزیزم ،
شما احتمال داره از چرخه ی قاعدگی هم در رنج باشید ، چون چند بار بعد یک ماه گفتین ،
من نظرم اینه دوری از خانواده این مشکل رو به وجود آورده ،ببین می تونی انتقالی بگیری ،برگردی شهرتون اگه نه، یکی از نزدیکانتون می تونه بیاد پیشت تا درست تموم بشه،
مهدی ح
1403/02/15
وسواس دارید، درمانی کنید.کسی که زیاد شک می‌کنه، نباید اعتنایی بکنه، عمل به این شک‌ها خودش وسوسه شیطونه
مونا
1403/02/15
وسواسه دیگه
مثلا یه نفر هرچی دستاشو میشوره فکر میکنه کثیفه بازم میشوره،
برای شما شدت هم گرفته،این جور مواقع باید رها کنی ،یکی از فامیلامون وسواس تمیزی داشت خ مذهبی بود مرجعشو قبول داشت ،بهش گفته بود که از این بعد هرچی نجس شد مثلا دو باربشور بقیش پای من و دیگه نشور اونم خوب شده بود
شماهم رها کن اگه نمیتونی برو مشاوره،تا اونجایی که میدونم وسواس درمان دارویی هم نداره و باید کلی وقت بذاری اونم با مشاوره ی خوب

یعنی من فکر میکنم بیشتر از موضوعش که برای شما پرده ی بکارته بخاطر حساسیت خانوادت،اون نفس وسواس مهمه که ممکنه بعدا جور دیگه نشون بده الان که سنت کمه برو مشاوره برای موضوع وسواس

حالا این نظر منه
FaAh
1403/02/13
سلام عزیزم
شاید نگرانی بیش از حد شما بخاطر رفتارهای خانواده تون و محل زندگی تون باشه.
ولی وقتی یه بار رفتین دکتر و گفتن سالمه دیگه تا زمانی که یه چیز تیز وارد واژن نشه یا رابطه ای نباشه اصلا امکان آسیب به پرده بکارت وجود ندارد.
و پرده بکارت چیزی نیست که با کوچکترین اتفاق آسیب ببینه.تا وقتی که چیزی وارد واژن نشه.
و از یه طرف هم حتی اگه آسیبی هم وارد بشه ( که اتفاق نمی افته مگر اینکه چیزی وارد واژن بشه) وقتی برن دکتر، دکتر متوجه میشه که چی باعث آسیب شده پس اصلا نگران نباشید.
اگه نگرانی تون بخاطر ازدواج هست تا وقتی که فرد از خودش مطمئن هست که هیچ اتفاقی نیفتاده جای نگرانی وجود نداره به هیچ عنوان.
و اگه بازم نگرانی تون ادامه داشت من توصیه میکنم به یه روانشناس مراجعه کنید تا این نگرانی بی جا و بی موردتون کامل رفع بشه.
من پرستارم و چیزهایی که گفتم کاملا علمی بود.
ان شاا... که مفید باشه.

× پنل کاربری

قدرت گرفته از رزبلاگ - همه حقوق محفوظ است.