• aash.vov.ir@gmail.com
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
109 بازدید
(کل 6 توسط 2 نفر)

سلام

من ۲۸ سالمه پسرم ۱ سالشه از وقتی پسرم به دنیا اومده خیلی کم نماز می خونم قبلا می‌خوندم شاید گاهی وقت ها تنبلی می کردم اما الآن آنقدر خودم رو درگیر کارهای خونه و پسرم کردم نماز رو نمی خونم خیلی دلم می خواد نمازم قضا نشه اما نمی تونم پسرم که بیداره نمی ذاره نماز بخونم وقتی هم می خوابه میرم دنبال کارهای خونه

ممنون می شم راهنمایی کنید که چه کار کنم که نمازم قضا نشه

خانواده برتر

ارسال دیدگاه

کد امنیتی رفرش
فاطی
1403/02/19
تجربه شما رو داشتم. من تو بارداری و قبل بارداری اصلا نمازم قضا نمیشد. تازه کلی مستحبات و دعا و قرآن میخوندم. ولی وقتی بدنیا اومد نماز خوندن برام سخت شد. وقتی بزرگتر میشن و راه میوفتن سختتر میشه. ولی باید بهش نشون بدید که نماز واستون چیز مهمیه. اونوقت اذیتتون نمیکنه. اگه میخواد مهر رو برداره ، مهر رو بگیرید دستتون تا آخر نماز.
پسر دومم که بدنیا اومد سختتر شد... الان نماز صبحم قضا میشه بیشتر بخاطر اینکه تنبلی میکنم . چون تا صبح چندین بار بیدار میشم برای شیر دادن ، تایم نماز صبح بشدت خواب آلودم و برام سخته بلند شدن.
خیلی سخته...
تو طول روز هم خواب ندارم. یاد دارم غذا میپزم یا مشقای بچه، یا خوابوندن بچه و... مادر بودن خیلی سخته. ولی نماز باعث آرامش روح و روان خودمون و اون طفل معصومها میشه.
مهدی ح
1403/02/16
سوره انفال، آیه ۲۸:
وَاعْلَمُوا أَنَّمَا أَمْوَالُكُمْ وَأَوْلَادُكُمْ فِتْنَةٌ وَأَنَّ اللَّهَ عِندَهُ أَجْرٌ عَظِيمٌ
ﻭ ﺑﺪﺍﻧﻴﺪ ﻛﻪ ﺍﻣﻮﺍﻝ ﻭ ﺍﻭﻟﺎﺩﺗﺎﻥ [ﻭﺳﻴﻠﻪ ﻯ ] ﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﺍﺳﺖ ﻭ ﭘﺎﺩﺍﺵ ﺑﺰﺭﮒ ﻧﺰﺩ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍست.

فرض کنید الان قبض روح بشید و از دنیا برید، بدجور ضرر می‌کنید. این امتحانه. نباید فرزندتون مانع دین‌داری‌تون بشه. شما که برای فرزندتون بیشتر از خدا مهربون‌تر نیستید. پس شیطون رو لعنت کنید و نگران چیزی نباشید. خدا خودش بهتر از شما حواسش بهش هست.

× پنل کاربری

قدرت گرفته از رزبلاگ - همه حقوق محفوظ است.